jejakasiluman:Part 4. Sumber : ravenes21. Pic ni yg aku paling…

:

Part 4.
Sumber : ravenes21. Pic ni yg aku paling suka n paling tak tahan tengok… batang keras memanjang tengok… aku memang gian nfan mama hamil ni… syok tengok..menghairahkan dan mengiurkan. Pic ni aku tak tau mama hamil ni berapa bulan…6 atau 7 bulan mungkin. Tp pic ni buat aku gian sgt kat mama hamil ni. Masa duduk nencangkung tu kalau pepek mama hamil ni aku korek dgn jari kan ker best… Selebihnya nanti aku hayalkan…

Posted in Uncategorized

Categories